Supersöndag

Vissa dagar är bara sådär kanon. Nästan helt perfekta liksom!
Igår var en sådan dag. Jag vaknade av mig själv och var pigg redan runt kl. 07.30. Låg kvar och drog mig en stund och mös under täcket och klev sedan upp och drog på mig träningskläderna och stack iväg och gjorde ett himla bra träningspass.
Och sedan flöt bara dagen på, ingen stress och inga krav och ändå hinner man precis det man ska + lite till.
 
Lördagen började i vanlig jobbtid. Jag har nämligen jobbat de senaste 3 lördagarna, allt för att få in lite extra panings då jag både fick lite lite denna månad (sjukskrivningen) och dessutom har beställt en ny dator via systers pojkvän. Men det går faktiskt helt okej att jobba på lördagar, allt är liksom lite lugnare då :)

 

En herrans massa ylle i mitt knä! Lite komplicerat att åka bil i kappan är det :P

Dessutom hade jag på mig min otroligt fina alvkappa igen och den passade galet bra ihop med de nya skorna! Jag har dessutom haft lite problem med vad jag ska ha under kappan, då det blir ganska kallt eftersom ärmarna är så vida. Men under förra veckan kom jag på att vi faktiskt har lite tunnare, tighta tröjor på jobbet, utan krage och dessutom i grått. Så jag köpte en sån och det blev perfekt. Tillräckligt tight för att passa under kappan (jag är kanske lite tjockare nu än när jag köpte den, ja) och lagomt varm trots att den är rätt tunn! Så nu jäklar kan jag ha kappan närsomhelst och jag blir såå lycklig av att ha den på mig! :D
 
Och nu är det dags för ännu en vecka. Jag ser verkligen fram emot jul, eller efter jul egentligen då, nu när både resa och ny dator är på G! :D

Vardagen |
Upp