Zzzzz

Jag förstår faktiskt inte vart dagarna tar vägen, de bara flyger fram ju?! Det är ju inte ens en månad kvar tills jag slutar på jobbet och knappt två månader tills vi flyttar. Och jag vette tusan vart jag gör av med dessa dagar :P

 

Tränar, syr, läser, spelar WoW, jobbar, packar, rensar...

 
 
 

Något jag däremot knappt gör är sover. Jag är nog inne på vecka 8 av alldeles för lite sömn och jag börjar bli lite less. Att somna är oftast inga problem, det är att fortsätta sova hela natten som är svårt! Vaknar hur många gånger som helst per natt och har jag otur så är jag "utsövd" efter bara några timmar. Men jag gör som vanligt och biter ihop och hoppas på att det ger sig snart (slut-gnällt!).

 

Denna vecka blir det bara fyra dagars jobb för på torsdag kväll/natt hoppar vi på tåget ner till Skövde och ska äntligen få kolla in lägenheten. Haha, vi har ju faktiskt bara sett en planlösning hittills! :) Ska bli himla spännande men är samtidigt lite nervös, tänk om allt är helt knäppt?! Men jag ska ha i åtanke att den ska renoveras och så går allt att göra mysigt och bra om man vill. Jag har ju redan en spegel, i Skövde, som står och väntar på att få flytta in i nya lägenheten tack vare Storasyster och David. Alla fulmetoder för att få som jag vill är tillåtna (fick inte köpa den innan vi flyttade för att den skulle ta onödig plats i transporten, då frågade jag Systeryster ;D)!

 

Och på tal om fulmetoder så lyckades jag flörta till mig gomiddag och bio, tack vare att det var alla hjärtans dag för några veckor sen. Tvårätters på Sir Winston och sedan Kingsmen. Och eftersom min kära är mycket mer romantisk än jag så fick jag både rosor, choklad och kort i present :P

 
 

Nej nu sover jag ju nästan i skrivande stund och bör nog ta och se om jag kan få sova hela natten, det vore ytterst tacksamt!

Träning/hälsa, Vardagen |
Upp