Sandra Camilla Nilsson

 

28 år och boende i Skara.

Skulle beskriva mej själv som: knäpp, deltidspessimist, kisse-matte och fästmö, bokmal samt industrislav.  

Utbildad personlig tränare. Jag hittar lugnet i gymmet och vill lära mig mer om bra kost och hälsa i allmänhet.

Hobbyfotograf som favoriserar att fota natur och landskap, produkt- och macrofoto och skulle vilja utvecklas inom porträtt. Men det får bli i mån av tid och ork.

Har en stor förkärlek för nästan all rock och metal, rosa, humlor, drakar och fantasyinspirerad medeltid. 

Försöker hitta mig själv och trivs egentligen bäst med en mantel över axlarna och en pilbåge i handen. Satsar på att bli tillräckligt bra på att skjuta så jag träffar bullseye och testar att sy mina egna kreationer. Vill få uppleva magin av att vara med likasinnade och satsar på Medeltidsveckan 2016!

Drömmer om att vinna en herrans massa pengar så att jag kan bygga ett slott, åka på roadtrip i Skottland och England och komma på vad jag ska bli när jag blir stor.

 

Ja, det är jag. En pladdrande virrpanna med en massa olika intressen och en stor hunger efter att lära. Vilket resulterar i att jag för det mesta är förvirrad och står still ;)

 

Vardagen |
Upp