Äntligen!

Japps, nu va man klar med bilen.
Kanske att jag drar på svart body imorn, istället för den vita som är där nu.
Men the rest is finished!

Så nu kan jag äntligen slappna av och njuta lite av vädret jag med.
Tror det blir rosa klänningen i helgen när vi åker till S-vall, så kan jag leka Thias lilla blomma hihi.

Funderar fortfarande på kameran...
Vill ju ha den, men finns behovet?
Ja, det gör det som det känns just nu.
Har världens tråkigaste liv =/
Skulle vilja börja spela fotboll, men hur fan gör man de när man aldrig varit med i ett lag tidigare?
Har nån svaret, så berätta för mej!
Så därför känns det som att jag kommer använda kamreran, eftersom jag vill hitta en hobby...

Jaja det blir väl vad det blir.

Och träningen måste jag ta upp igen, har latat mej alldeles för länge nu!
Skulle ju slå Thias i styrka hade jag ju tänkt...
Haha lycka till, Sandra säger jag! =P

Bara tre timmar kvar nu tills jag får prata med älsklingen igen, och nu vet jag ju säkert att jag kan åka imorn yey!

Puss
Vardagen |
Upp