Imorn

Blev det inget jobbande. Hann inte skriva upp mej på listan, så jag blev ledig då.
Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt... Visserligen kan jag vara med Thias då, men det hade varit bra med lite extra paning. Men men, kommer väl kanske fler tillfällen.

Gick ganska bra på jobbet igår. Vi fick ett papper där vi skulle skriva upp hur många buntar vi hann med under kvällen. Och jag lyckades få ihop hela 44 buntar! =D Det låter kanske inte så mycket för er, men om jag säjer att det blev sammanlagt drygt 15500 sidor låter det lite mer ( kvoten att göra på INK 1 varje dag är 50000 ). Så jag var hemskt nöjd med tanke på att jag såg att vissa inte ens hunnit fylla i ett papper ( det ryms 30 buntar/ papper ) och jag fick ta två. =)
Vi hade lite strul också, dom hade installerat en ny server men det tog ändå tid att komma in i systemet, så det blev inget jobbande förns strax innan halv 6..

Hoppas det går lika bra idag, och förhoppningsvis håller mp3n bättre än igår så jag kan lyssna på musik så tiden går fortare!

Sen inatt bär det av till älsklingen, där jag väl kommer vara tills på måndag el tisdag. Så vi får långhelg igen, mysigt värre!

Jaja, tar väl några dagar innan det blir skrivet här igen nu.

Puss
Vardagen |
#1 - - Gumman:

Mycket det låter med 15500 sidor! Gör folk mycket fel oxå?



Hoppas ledigheten varit mysig me kärleken! :-)

#2 - - Smulan:

Jo mycke är det, och det var några fel gjorda, fick vi höra om igår på mötet vi hade... Men oftast upptäcker iaf jag dom i tid =P



Och mysigt värre var det, fick ju va där så länge denna gång.

Upp