Äntligen en hyfsat lugn helg!

Mitt krav efter förra helgen var att jag skulle få en lugn helg, nu istället. Och det fick jag nästan =)

Men vi börjar väl med förra lördagen först;
Som sagt skulle vi bygga Matthias dator jag och Kalle, med lite hjälp från mammsen. Och det gjorde vi, men det var inte lätt med alla dessa kablar och skräp! Var nog lite less och irriterad där ett tag, men det gick ju över =) Vi fick iaf ihop den och då va det dags för uppstart av den och start för allt krångel... När xp´t skulle installeras gick det inte. Inte förns efter flyttning av SATA kablar och alldeles för mycke tänk från min och mammas sida fick vi igång DVDspelaren. Efter den istallationen började nästa problem... Det gick helt enkelt inte att få internet till båda datorerna. Tillslut upptäckte mamma att vi fått fel grej och att vi ju skulle ha en rauter istället. Sagt och gjort, vi for in till staden på söndagen och bytte.
Då var det problemet fixat... Nästaaaa:
Jäkla WoW!
Vi lyckades med allt, fixa igång hans account, koppla till mitt battle.net och flytta hans gubbe...
Men helt plötsligt kommer vi inte in på WoW nån av oss och mitt account blev fryst! Grr, då var jag såååå less!
Ännu en sömnlös problemlösarnatt blev det. Funderade på vad jag skulle säga till Blizzar osv. Men det hade jag inte behövt gjort, för det funkade dagen efter! =)
Då trodde jag alla probs var fix å färdiga, men ICKE!
Matthias skärm började strula. Den ändrade upplösning på skrivbordet varje gång han spelade BF2 och hade ganska dålig grafik... Jönsson och Kalle fick komma hit och prova fixa eftersom jag helt enkelt inte kunde lösa det, och det kunde inte de heller... Jag och Thias provbytte skärm och allt funkade, suck! Jaja, vi for in till staden i fredags igen, bytte till en annan skärm. Men tyvärr funkade inte denna heller så han får helt enkelt leva med det. Grafiken är dock lite bättre tror jag.
Så det var en väldigt anstängande helg för skallen och helt slut var jag hela veckan =p Men men, det funkar ju nu iaf!
Fick väldigt god mat dock! Kalle lagade till lite kycklingfiléer i ädelostsås med basilika, sommargrönsaker och ris. Mättsamt som fasen och det godaste jag ätit på länge, tacktack! =)

 Thias fina chassi =)

Denna helg har vi faktiskt tagit det ganska lugnt.
Staden i fredags som sagt.
Igår for vi till Thias pappa som fyllt år och åt en massa gotta =) Och på kvällen for vi upp till Eric och Nisse. Spelade lite tekken och busade och gosade med kissen. Och jag fick faktiskt spöa både Thias och Eric, girlpower! ^^

Idag har det mest blitt WoWande. Fick äntligen mitt World explorer acchivment! Såå glad, har kämpat länge med det! =D

Tog en massa flumbilder igår kväll eftersom jag hade tråkigt, så jag måste ju lägga upp några:

   
 
 


Vi är så otroligt snygga helt enkelt xD
Iosf, första bilden på Thias tycker iaf jag är fin ;*

Puss

Vardagen |
Upp