Data till tusen....

Nyss hemkommen från staden. Thias har shoppat en massa tillbehör till sin nya data. För han har äntligen gläntat lite på börsen och spenderat pengar på en data =P Är faktiskt lite avis eftersom allt är helt nytt, men jag har ju faktiskt fått bidrag av pappa så jag kunde uppgradera min också. Så nya ramminnen sitter i, 4G istället för 1, och ett bra mycket bättre grafikkort. Så min data kommer bli som ny den med! =) Bara ramen har ju gjort att jag kan spela WoW utan att bli tokig... Kan ju faktiskt gå runt i Dalaran utan att det laggar!

Imorn blir det till att bygga ihop Thias data, den är ju helt i delar än så länge. Men med lite hjälp från Kalle ska det nog bli bra, sen så ska ju Kalle och Jessie bjuppa på mat, namnam!

Och vi tog oss faktiskt iväg till padre förra lördagen så jag kunde sätta på de bättre däcken, helt utan att åka ner i diket ^^

Jaja, nå mer var det nog inte. Jobbar och står i som vanligt och har fått en ny jobbarkompis på formen som verkar lovande.

Puss
Vardagen |
Upp