"I wanna be a billionaire so fricking bad"

Snart har denna segvecka dragit förbi...
Har varit hemma från jobbet på doktors inrådan så att magen skulle få chansen att läka.
Ja just, det har jag ju inte skrivit, att jag var till läkaren alltså. Åkte dit i tisdags, eller var det onsdagen? Dagarna flyter ju bara ihop när man är hemma... =P Iaf han klämde och kände och frågade en massa men kom slutligen fram till att det är väldigt svårt att bedöma magar ^^ Iaf tippade han på att jag hade irriterade slemhinnor och skulle knapra Gaviscon i en vecka och det har faktiskt hjälpt. Så han var nog inte så dum på att gissa den dära doktoren xD Jag kan iaf äta riktig mat utan att vilja slita ut min magsäck, så då är det ju bättre =)

Har som sagt inte gjort så mycket den här veckan, mest kikat på MTVs 16 and pregnant och lipat ögonen av mej. Tydligen inne i en känslig period, fast det visste jag ju redan. Har även läst ut snart två böcker och närmar mej Loremaster of Outland achivet, bara 4 qs kvar =) WoW snack alltså för den som inte är insatt ^^

Ikväll blir det bio med älskling, vi ska kika på Trollkarlens lärling innan den slutar gå.
Imorn ligger planerna på att åka till Svensta och gå på Älghälga, om det är någorlunda bra väder. Man kan ju alltid hoppas på att det är lite fler knallar än förra året, då hade jag gått igenom allt på ungefär 15 min och dessutom hunnit kolla på småstjärnorna =P Sen kanske det blir till att åka till padre för att fixa lite med bilen men vi får se vad jag orkar med, har ju faktiskt varit sjuk!

Så ser det ut just nu, eller just nu sitter jag och väntar på att Thias ska komma hem =D

Haha den här är så sjukt kul, såg den på tvn nyss ^^




Och den här låten är klockren:

Billionaire med Travie McCoy ft. Bruno Mars


( har kommit på att det är ju ganska kul med yubban ibland ^^ )
Vardagen |
#1 - - Jessie:

Hahahahahahhaha!! Jag älskar den där Comhem reklamen!

Upp