Dåligt av mej...

... Att inte uppdatera! =)

Jaja, förra helgen hände det nog inte så mycket, bara att jag, Calle och Jessie var och kollade på Thias match mot M/O. De förlorade med 2-0... =/

På tisdagen kom Thias och hämtade mej eftersom min lilla skrutt inte går att köra längre. Tog en sväng på McD för att få glaset. Då berättar han att han har ont i revbenen och att det blev värre på träningen. Jag tvingade honom till akuten och där satt vi... Läkaren konstaterade en spricka och ville att det skulle röntgas, men personalen skulle inte komma förns 07.00. Så jag for hem ( kl var väl kanske 03.00-03.30 ) för att få några timmars sömn. Men inte kunde jag somna direkt när jag lämnat han där, så kanske vid 05.00 sov jag. Strax efter 7 ringde Thias och berättade att han bara skulle vänta på svaren sen kunde vi nog åka. Så jag klev upp igen och for iväg. Runt 09.30 - 10.00 kom vi därifrån... Så jag kan tala om att det var en väldigt trött Sandra som for på jobbet den dagen, efter endast 2 timmars sömn.. =/
Som tur var, var det inte så farligt med Thias. Han hade lite blod i lungan men inte så illa att han inte kunde komma hem iaf.
Blev till att sluta tidigt den dagen, jobbade bara till 20.00 och torsdagen hade vi ledig. =)

På torsdagen race;ade vi in till staden eftersom jag ville ha leggings. Till slut hittade vi både vita och svarta i rätt längd på H&M. Gick ner på Shamanen också och köpte äntligen min jätte fé, tyckte jag hade råd med det nu! Hon är så stor så hon nog räcker mej till knäna och ganska dyr, men är man besatt av dom så är man =D



Midsommar firade vi med Calle och Jessie, lugnt och nästan alkoholfritt =) Grillade lite och åt gott. Körde även lite WoW för world event achivments.

Idag har vi varit hos pappa och rensat ut min lilla bil. Har ingen lust att försöka laga den, hjullagret har gått på ett bakhjul. Så nu är han utlagd på blocket och jag hoppas någon vill köpa den =) Och jag måste hitta en ny bil... Igen!

Tror kisse har hittat en ny favoritplats förresten, hittade henne bakom gardinen i köket häromdagen. Kan tänka mej att det var varmt och skönt i solen där. Men selen gillar hon inte alls! Menmen, bara att vänja henne så blir hon nog glad sen när hon kan få gå ut =)



Mycket skrivet blev det, men det roligaste av allt som jag måste berätta är att mammsen och plastis har köpt hus!
Ett jättemysigt, litet hus på landet =D Ska bli så kul att få se det i verkligheten i sommar! Så äntligen har dom ett eget ställe, med lugn och ro, som dom kan pyssla på med. Så det blir nog till att hjälpa till med flytten, när vi åker till dom och planerna just nu är att bo på camping. Men det gör inget alls, jag älskar sånt! Så... Grattis eller vad man nu säger =D

Lite bilder på huset:
 Vägen utanför
Framsidan
Baksidan
Utsikten över ängen, från baksidan


Det var väl allt för denna gång, nu tar det väl två veckor innan jag uppdaterar igen ^^

Vardagen |
#1 - - Anonym:

Kul att du gillar huset=)

Kan ju säga att städhjälp är ju alltid välkommet (hihi) skämt o sido,har vi tur så har vi nog köpt

o fått hem plockepinnet som ska bli friggebod,o både

Håkan o Tobbe kommer nog oxå vara där o hjälpa till.

Hoppas att vädret e fint eftersom PR ska få bli grillmästare.Sen ska han,Tobbe o jag ut o söka lite

fiskevatten på kvällarna o koppla av lite o ljuga lite om dig (hihi)...

Hör av oss när allt e klappat o klart så vi kan

bestämma datum ni ska komma o det lutar åt en

camping i Köping (Malmöns camping)ca 2,5 mil från

oss bara.

Kram plastis,hälsa PR...

#2 - - Niki Loong:

Åh vad roligt att se bilderna! Fick din adress av mor din så jag skulle kunna se huset. Jag är säker på att dom kommer att få det fint där och förmodligen kommer vi att ses oftare när dom bor längre bort.

Kram på dig från en som gillar mor din helskarpt

Upp