"Oh the wind whistles down The cold dark street tonight"

Japps, börjar verkligen kännas att vintern är i antågande. Snön som kom förra söndagen tror jag smälte bort först idag och det har blåst och varit kallt hela veckan! Usch, vill inte ha tiden mellan höst och vinter... Det är mörkt, kallt och dystert!

Hehe, nu ska jag bli lite WoW tjatig igen... ^^
Har haft väldigt kul (och inte så roligt!) med att fixa hela min UI. Började med att jag fick ladda om alla addons efter den senaste patchen. Medans jag surfade runt och sökte på curse hittade jag massa olika UserInterface att välja mellan och kom då på att jag skulle ha fixat det för läääängesen, typ när jag började spela, men då inte fick till det. Och eftersom man nu är en erfaren (höhö) WoWare satte jag igång med att ändra allt... Och fy faan vad jag har svurit över det beslutet! Och blitt nöjd nu, tror jag. =) Men har väldigt många olika utseenden att välja mellan, så det ´var svårt att bestämma mej. Har även kört några HCs med guildisar. Igår gick det inge bra med tanke på att allt låg helt fel morför vad jag är van vid, men idag! Då låg jag minsann på första platsen genom hela Pit of Saron! =D Så helt klart improvment med allt nytt, och I think its a keeper =)

 
Första försöket. Lite plottrigt, men jag gillar det iaf.

 
Den jag har nu, med bags och menu som dropdown.

Som sagt, väldigt Sandra-aktigt =)

I övrigt har vi inte gjort så mycket denna helg.
Spelade som sagt igår, bytte däck åt Thias idag och blev även bjudna på jättegod middag av Kalle och Jessie. Tacktack och jag är fortfarande mätt! ^^ Imorn ska vi åka och lämna älsklingens bil hos padre eftersom det är mycket onödigt att ha båda bilarna ståendes här, när det egentligen räcker med en och vi dessutom bara har en p-plats.

Hehe, nu ska jag in och beundra mitt verk igen! =D



Har ingen speciell humör-låt att bjuda på, så det får bli lite örongodis bara.

Her alone med Amorphis
Vardagen |
#1 - - Jessie:

Det var sjukt trevligt. :D Det får vi göra om. :)

Upp