Gott nytt år!

Vet inte om jag hinner in något mer idag, så jag passar på att önska alla ett gott nytt år!



Är för en gångs skull nöjd med min outfit, haha det lär ju hinna ändras med tanke på hur jag är ^^
Eller, det är ju inget att skratta åt egentligen, inte skoj med så dåligt självförtorende =/
Hoppas jag kan få bild på det, men ni vet vad jag tycker om att använda blixt!

Hoppas på att få chansen att fota lite fyrverkerier i år igen, men vi får se.

Förresten! Jag var ju till frissan igår. Har klippt enormt mycket (enligt mej) på längderna och klippt upp det lite + lugg igen. Får se om det blir mer intressant mitt hår nu. Såg så förbaskat tråkigt ut med lockarna bara längst ner så hoppas på lockar längre upp nu också. Men gruvar mej samtidigt, har bara haft håret rakt sen igår... Undrar hur krullig jag blir när det blir blött och lockar sej igen?! =o
Menmen, lite förändring är bara bra och både i tofs och knut ser det mycket bättre ut. Haha får gå med det jämt annars ^^ Blev inga bilder igår på´t iom att det var mörkt när jag kom hem, så nån annan gång då.
Vardagen |
Upp