Aprilapril..?

Jaha, här kommer resten av helgens händelser...
Haha, det var nu inte så många men i lördags hälsade vi iaf på hos Elle. Hade med mej mina jeans så jag kunde få dom uppsydda och det märks ju vart hon jobbar (Woolpower) eftersom det blev perfa! Vi passade även på att mysa lite men hennes små kaninis-ungar, eller ja jag fotade ju mest som jag brukar nuför tiden =D Men det är helt otroligt vad jag skakar! Kameran har ju inbygd bildstabilisator men det hjälps ju inte på darrhänta jag. Massa bilder blir suddiga och jag kan knappt fota utan stativ när det är lite mörkare  =/ Jaja, jag kanske vänjer mej tillslut... Visade även henne min blogg och hon tyckte den var fin. Hon berömde mej även för mina foton och eftersom hon är konstnärlig av sej så är hennes ord lag! ^^ Haha nej men det är alltid kul att få bra kritik för det jag knäppt på. Är egentligen inte kreativt lagd, kan inte rita och inte sjunga (!) men jag kanske har hittat mitt rätta element nu.
Jaja, här är några av bilderna som blev hyfsade iaf. Dom har även höns och en enormt stor kisse som heter Sören.




I söndags vaknade jag upp alldeles för tidigt och upptäckte att min bil försvunnit! Hehe, det hade nämligen snöat som en tok och bilen var helt täckt. Vi har knasigt väder just nu förresten! Ena dagen plusgrader och regn, nästa dag -15 och snö... Har jag missat att det blev april eller? =P
Jaja, tillbaka till söndag, fasen vad jag babblade offtopic idag då..! Vi åkte in för att handla och upptäckte att vägen var helt otroligt läskig! Eftersom det snöat så mycket och det började regna så var det spårigt och halt som bara den. Det var så illa att Thias lämnade över ratten till mej som endå är liiite mer van att köra i dåligt före, men jag satt på helspänn. Övervägde att skippa jobbet iom att jag tyckte det var så hemskt att köra och efter att jag fått godkännande från 4 personer så for jag och jobbade... Haha, jag har en helt otrolig jobbmoral och kände att det inte var ett giltigt skäl. Ja det gick ju bra uppenbarligen eftersom jag nu sitter här, men det var läskigt att köra kan jag lova!


 
Thias gjorde även Östersundsbostäders jobb och skottade så det gick att gå.

Lyckades överraska mammsen som fyller år idag också. Det är otroligt svårt och hon är inge rolig när det gäller sånt, men idag lyckades jag! Hon hade inte väntat sej några presenter idag, men jag och Thias hade fixat det vi. Och kul att vi träffade rätt och att hon blev glad =) Så grattis igen mammsen!

Halva jobbveckan har gått och jag längtar efter helg igen och hoppas på bra väder. Måste verkligen ta mej i kragen och gå ut och gå eller något! Är less på att se halvdöd utoch vara supertrött, men jag hittar liksom inte igen orken. Snart två år av nästan ständigt em jobb börjar ta ut sin rätt. Har däremot sökt ledigt i påsk och hoppas på att få det beviljat så jag kan få lite påsklov =)

Nu har jag fått nog av min  sprängande huvudvärk, har haft den hela dagen, och ska nog bara kika in på WoW en liten sväng och sen blir det nog sängen.
Vardagen |
Upp