Okej, jag erkänner. . .

Kakan blev sketagod, så nu är allt uppätet! =D
Hehe nää skoja bara, inte orkar vi äta upp hela plåten så snabbt. Har tillochmed frusit in halva.

Jäkla väder vi haft idag! Hur underbart och soligt och varmt som helst... Och helt förjävligt eftersom jag, som många andra, inte alls tål värmen. Gick ganska bra medans vi gick på Yranmarknaden men när vi väl satte oss i bilen och skulle hem, ja då fick Sandra tokont i nacken och huvudet. Blev så jäkla svag av det onda så jag somnade när vi kom hem, fanns liksom inget annat att göra. Jag är hemskt gnällig och velig jag vet, tjatar på finväder och när det kommer klagar jag bara... Men sån är jag, glömmer alltid bort hur det är bara ^^
Men nu på kvällskvisten när det svalnat lite så blev det en liten cykeltur och det var skönt.
Och marknade var som den alltid är, mest en massa krimskrams men det är kul att kolla iaf. Intog också min älgwrap med blåbärsaoli som är hur god som helst, den rekommenderar jag!
Och medans vi gick där nere och de började testa ljudanläggningarna började min Yran-nerv rycka och jag blev med ens sugen på att släppa lös nere på kvällstid också. Men nej, blir nog inte av eftersom jag avskyr folksamlingar och definitivt när det är mest packade människor. Men vi ser väl, kanske får någon knäpp och drar ner någon kväll =)

Imorn blir det nog (om vädret tillåter) en tur till Fäviken. Det är ju mest för Thias skulle, men jag tycker det är helt okej också, och så får man ju komma ut då.

Börjar få smått panik också, snart är ju semestern slut! Bara knappt en vecka kvar, vart tog all tid vägen?! Nej, nu ska jag vinna på v75 och ta en massa extra semester! =D (som om det händer, men jag har massa tur i kärlek istället!)

Nu ska jag nog krypa ner till kudden och mysa lite.

Vardagen |
Upp