Oops...

Heh, nu var det visst ett tag sen jag skrev igen...
Iofs händer det ju inte så mycket på veckorna, jag jobbar ju mest så ^^

Men i fredags gick jag och bejbii på de nyöppnade butikerna i Lillänge. Hittade massa på Kappahl, men tyvärr såg jag ut som en kluns i det mesta. Blir väl kanske bilder på dom om jag orkar. Men en oversized-tröja och en jättesöt blus/skjorta blev det iaf =) Thias hittade en massa mer men det gör inget. Han shoppar ju definitivt inte lika ofta som jag ;D

Middagen den dagen avnjöts på Eastern Palace (kinarestaurang) och det blev mongolisk buffé. Det är så otroligt gott att plocka på sej en massa grönsaker och kött som sedan wokas. Till det brukar jag ha en hög med ris och sötsur sås, vårrullar och kycklingspett. Tror spetten är doppade i teriyakisås men det kan vara något annat också ^^ Iaf är dessa spett mina favoriter och dom är asgoda, om jag får skriva så... Eller det får jag ju, det är ju min blogg ;P
När vi kom hem fastnade vi framför tv;n, först några lekprogram och sedan Happy Gillmore (för den har jag ju inte sett typ 100ggr redan...).


Idag fick vi besök av systeryster och padre, det hör ju inte till vanligheten. Jag är världens sämsta storasyster eftersom jag typ aldrig träffar mina syskon men jag hoppas dom vet att jag alltid finns där, bara att ringa så är jag där på studs!
Nu på kvällen har vi hälsat på Kalle och Jessie och deras nya kisseunge. Jättesöt är den och man blir sugen på en egen liten, men icke sa vi! Har varken tid eller kunskap att fostra en liten illbatting och dessutom tar våran lilla diva upp all tid =D
Eftersom det bara var skräp på tv;n hyrde vi the last exorcism från Shell. En skum film som lurade Thias lite från början... En ett knäppt slut var det också, men den dög. =)

Nu har jag svurit lite till åt min tilltänkta nya design och tröttnat för idag tror jag... Men jag har svårt att sluta när jag väl börjat =) Ska väl lägga iväg en beställning på Sweden rock shop tror jag. Om jag bara kan bestämma mej vad jag ska ha först...

Hejs!
Vardagen |
Upp