3 rätter senare

Kom hem från staden för ett tag sen. Trots att jag faktiskt inte hittade några skor (nej oj vad konstigt, det är ju inte så att vintern är på G och jag vill ha sommarskor...) hade vi det väldans mysigt på Dahlwinnies. Det råkade visst bli 3 rätter istället för två som vanligt. Thias kunde inte motstå limecheesecaken så det blev efterrätt också =) Och ändå är jag inte sådär övermätt... Kan ju bero på att vi för en gångs skull tog det lugnt och njöt av maten =P


Bara älskar mina lila strumbyxor, blir så glad av dom...
Måste vara så att lila är "min" färg.



Har visst glömt att visa mina ursnygga kilklackar!
Köpte dom för några månader sen och även ett par till.
Av någon anledning kan jag gå utmärkt i dessa och får inte ont i fötterna!
Kan säkert bero på att jag slappnar av i dom och på så sätt gå helt normalt.




Gratinerat vitlöksbröd med aioli


Tournedos


Limecheesecake med hallonsås



Nu har vi krypit in i våra zippisar och borde väl ta itu med saker och ting här. Men av någon anledning är jag ytterst motvillig till att starta...
Hoppas ni också har haft en trevlig kväll! =)

Vardagen |
Upp