Har visst varit lite lat

Och inte uppdaterat här på ett tag... Men äsch, det händer ju inte så mycket skoj och jag har inte idats fota heller =)
 
Iaf, helgen i korta drag;
 
I fredags tog vi en svän på staden och kom sedan på den spontana idén att fita våran fyraårsdag i efterskott. Så det blev vitlöksbröd och oxfilé för hela slanten (bokstavligt talat ^^) Efter det snodde jag med lillasyster som fick hjälpa till att tona mitt hår. Som tack för att hon fick göra detta fick vi mumskakor av henne ;D
 
På lördagen blev det en sväng igen in till staden och då gick vi på Sweetcamp på stortorget. Cykel, skateboard och crossar som hoppade och trixade. Såg väl inte så mycket, men crossarna var grymma. Och jag satt nog med hjärtat i halsgropen mer än en gång =)
 
 
Söndagen var i storts sett bara slö, det var ju kanonregn hela dagen. Hade tänkt gå på folkrace men nämda regn stoppade oss. Så det blev WoW, Desperate och mys hela dagen stället.
 
Och nu är veckan igång igen och det ända jag vill göra är att spela med min nya gubbe på WoW. Jaja, bara 3 dagar kvar.
Vardagen |
Upp