För en gångs skull

Har jag varit på krogen... Därav tystnaden ^^
Hehe nää inte alls, men tror inte jag tål alkohol längre med tanke på hur ont i magen jag fick. Inte illamående utan ONT som faen! Kan möjligen varit maten också, men nu är det över så då så.

I fredags var det nämligen AW och jag hade superkul. Först bowling (där jag inte var sämst för en gångs skull) sen middag på Loftet. Inte världens bästa jag ätit men det blir väl lätt så när det är förbeställt... Hade verkligen trevligt med Sandra och Tessan och skrattade massor, samt otroligt viktiga diskussioner med Björn och Simon... Efter det fortsatte kvällen på Cuprum och Sandra (jag alltså) fick faktiskt mersmak. Trevligt sällskap med några från jobbet, en White Russian och mysigt ställe; kan det bli bättre? Dock insåg jag varför det blir så oerhört sällan, efter att fått två öl över mina stackars ben =/
Men det gör jag gärna igen, synd bra att jag inte har något "festgäng" längre.


Man kunde nog trott att jag börjat dricka redan hemma med tanke på att det var omöjligt att få en icke-suddig bild... Skum färg på ansiktet blev det visst också?
Enkelt sminkad, men mycket för att vara jag.

Jag hade rosa strumpbyxor och dom lyste på discobowlingen ^^


Igår mådde jag som sagt inte helt 100, men inte bakis dock. Vi lånade Nisse av Thias mamma och utmanade vår kära lilla surpuppa här hemma. Och sur var vad hon var! Fräs, morr och sen ett vakande öga från fönsterbrädan. Men inget utfall, det är väl bra? Ja, vi får väl se om vi provar igen. Vill ju gärna ha en stor och fin hane jag!

Idag har jag tagit igen sömnen jag inte fick igår natt och Thias fiskar, kanske skulle följt med ut men orkade inte imorse. Dock skitfint väder ute =/

Vardagen |
Upp