Lövlyyy

Guud vad härligt väder vi fått! Typ 20 grader i skuggan och strålande sol. Tror ni jag har lust att åka till jobbet? ^^

Både idag och igår har jag gått ut och traskat. Skulle egentligen "luffsa" (Matthias definition av jogga långsamt, tror jag) men nyklipp gräsmatta och dålig kondis samt klena vader satte stopp för det. Jaja, övning ger färdighet sägs det så jag övar väl på då.
Lite kul att få skriva i denna kategori också, har varit dött här länge. Dock började jag motionera på gymmet för några veckor sen, men inte så bra som jag borde =/ Hade en plan men den har redan splittras tror jag... Tänkte nämligen köra varannan dag styrka på gymmet och varannan hemma med gå/luffsa. Men nu är det så underbart väder att jag nog stannar hemma och knatar istället. Får passa på att suga i sej så mycket sol och Dvitamin som man kan. Gymmet finns ju kvar och regnar det någon dag kan jag ju sticka dit då =)

Annars hände det inte så mycket som vanligt, snart helg... Som vanligt ;) Fick visserligen paket idag, kunde helt enkelt inte låta bli att beställa objektivet. Så nu har jag utökat samlingen och nu får det räcka ett bra tag framöver. Beställde även med uv-filter och motljusskydd till det.

Jaja, inte länge kvar innan jobbet så vi höres!
Träning/hälsa |
Upp