Gräsänka igen

Thias är ute och fiskar och här sitter jag. Det gör mej ingenting alls, nu har jag ju "hunnit" att toningsshampa håret. Det är enda nackdelen med att ha rött hår, det där att det tvättas ut så jäkla fort. Nu har ju jag tur iom att jag har en ganska mild rödfärg och jag kan bara tänka mej hur alla dessa som har superduperrött hår har det! Och det verkar vara bara jag som ser det urtvättade för häromdagen fick jag en komplimang för min fina hårfärg ^^ Men jag skulle nog egentligen vilja ha det rödare, numera känns det som om jag inte når upp till den fina röda jag hade första gången =/ Jaja, nog pladdrat om mitt jäkla hår =)
 
Snart har första dagveckan gått och det känns än så länge bra. Det jobbigaste var nog att maskinen stog hela måndagen och halva tisdagen vilket resulterade i att vi knappt hade något att göra vilket i sin tur gjorde mej supertrött. Dock känns det konstigt att åka och jobba imorn, torsdagar brukar jag ju göra helg i vanliga fall =)
 
I helgen finns det väl inte så mycket inplanerat. Sovmorgon! Och förhoppningsvis Twilight på lördag, om Loppan kom ihåg att boka biljetter.
 
Nä nu ska jag prova borsta ut mitt hår. Det har varit omöjligt att göra det själv på sista tiden. Tur jag har en pojkvän som är så trygg i sin manlighet att han kan borsta ur det åt mej... I entrén på gymmet! =D ( titta, där fick jag in lite till om mitt hår ;) )
Vardagen |
#1 - - Evve:

Du har jätte fint hår Sandra! Förresten, har det blivit bättre nu när du hållit på med hårkuren ett tag?
Haha, Thias är då bäst han. =D
Kram på er båda!

Svar: Tack, vad du är söt. Du har fint hår du också, för den delen! =) Njaa, tror det är därför det knappt går att borsta nu och det blir fortfarande flottigt snabbt. Så jag kör lite som jag vill nu ^^Ja, jag vet! Vad gjorde man utan han? ;)
Kram!
Smulan

Upp