Känner mej som värsta storbloggaren

Hehe, nä kanske inte.
Men jag har iaf fått ett paket, helt utan att jag beställt det =) Tävlade nämligen på en av alla de bloggar jag läser, hos Hanna Kero, och lyckades vinna! Jag som aldrig vinner nått =P Paketet innhåller en freebra, men jag har inte vågat öppna det än. De hade bara upp till strl E och det är några snäpp för litet för mej. Dock jobbar jag på det så är den för liten ska det nog ordna sej.
 
Finaste paketet, förresten!
 
På tal om att jobba på saker och ting, jag har återupptagit träningen på allvar igen! Det är svettigt, jobbigt, trögt och tråkigt (iom handen) och alldeles, alldeles underbart! =) Får kickar av endorfiner och är på superbra humör efter varje gång. Förrförra veckan blev det två pass, förra veckan tre st och nu har vi nyss gjort det fjärde för denna veckan och vem vet? Kanske hinner med ett till om jag har tur =) Men det tar sej and I love it!
 
Nu är det snart helg och efter den ska jag börja jobba på heltid. Ska bli spännande att se. Tror inte handen ska bli såå stora problem, snarare att inte få gå hem och slöa efter några timmar och slippa ut ur masugnen ;)
 
Träning/hälsa |
Upp