Jag har så tråkigt liv just nu...

Så det är faktiskt inte värt att blogga om, haha!
Och då är det inte på ett negativt sätt, inte för mej iaf, men det händer liksom inte så mycket att berätta. Jag jobbar, äter, tränar, kikar på serier, sover och om och om igen typ.
Och jag har inget emot det alls, så trivs jag ju bäst just nu =)
 
Jag skulle ju visserligen väldigt gärna vilja vinna en massa pengar, det är ju klart, så jag liksom kunde skippa den där biten med att jobba, men det knallar ju som på endå ;)
Om jag helt plötsligt vann en massa pengar så skulle jag spendera tiden på att träna ännu mer, fota, lära mej laga nyttig mat, pilla med photoshop, kolla en massa på filmer och serier (har huuur många som helst som jag vill se!) och resa.
Men nu är jag fattig som en kyrkråtta (nästan ^^) och får nöja mej med den lilla fritiden jag har och lära mej att uppskatta den (och prioritera).
 
Hade man en massa pengar kunde man ju spendera tiden som lilla prinsessan =P
Vardagen |
Upp