1a veckan

Har jag minsann överlevt och dessutom har även första helgen gått, alldeles för snabbt.
Hur jag tog mig igenom den veckan vet jag inte alls, har varit vansinnigt trött och temperaturen har legat på ca 30-33 grader Celsius... Galet! Men bara ca 47 veckor kvar tills semestern och där emellan är det jul! :D
 
Dessutom har jag, dum som jag är, kollat in hashtaggen medeltidsveckan och gråtit en skvätt inombords av avundsjuka för att jag inte fått vara där. Men nästa år ska jag minsann dit och inget (nästan) kan stoppa mig. Och då ska jag ha superfina klänningar som jag själv sytt och förhoppningsvis även någon fin kreation från Armstreet! Har fått så himla mycket inspiration från den där medeltidsveckan-taggen och även från min stora idol Nevvan! :)
 
Helgen har varit trög, känns som om inget blivit gjort. Men i lördags var vi i alla fall hemma hos Calle och Emma och grillade och mös med liten kissebäbis. Jag vill också haaaaaa! :D
 
Och nu när ni läser detta är jag på jobbet och håller förmodligen på att avlida i värmen. Tidsinställda inlägg är bar att ha! :)
Vardagen |
Upp