Pilar

Efter lite om och men har det i alla fall löst sig med ett av mina problem.
Pilarna som kom och var trasiga bestämde jag mig för att skicka tillbaka. Men häromdagen fick jag tillbaka dem då han jag beställde dem av inte hämtade ut min retur. Morr sa jag och betalade 155kr för att hämta ut det. Men i slutändan fick jag behålla alla pilar och fick tillbaka pengarna för dem.
De är egentligen jättefina och även om det kanske inte går att skjuta med dem (har inte en aning eftersom vissa av fjädrarna är skadade) så ser de snygga ut i kogret ;) Har bestämt mig för att beställa "riktiga" pilar, med aluminium eller kolfiber-skaft, och vi får väl se när jag får fingrarna ur och gör det. Hoppas på att det ska gå att beställa från de i Ope som ska öppna en bågbutik.
Då vill jag nog ha lila fjädrar, efter att ha sett den här bilden. Så galet snyggt!
 

 
Fantasy/sagovärlden |
Upp