Kryper snart ut ur mitt skin!

Det är så himla mycket jag vill göra just nu. Sy, skjuta båge, träna, fota, flytta...
Jag vill så mycket så det blir inget alls gjort till slut! Jag vet att det är bara jag själv som hindrar mig från allt, men det blir kaos i skallen och det slutar oftast med att jag hamnar framför tv:n, serier på datorn, läser eller sover. Ska jag vara ärligt så känns det som jag inte ens försöker... Skitdåligt av mig! Jag vet inte längre om det beror på att jag är feg, lat eller helt enkelt nöjd med det jag har. Fast nöjd är jag ju inte, då skulle jag ju inte ens fundera över det här.
 
Babysteps. Jag måste börja köra på det!
 
Men jag ska faktiskt ha credit tycker jag, för träningen har kommit igång på allvar nu! Jag kör runt 40 min cardio/förbränning minst 4 dagar i veckan, crosstrainer (tills foten säger upp sig pga mina sulor, måste få dem fixade!) och sedan cykel. Och det känns bra! Snart är jag nog redo för att gymma också, men just nu räcker det med detta.
 
Det tänker jag vara nöjd över och sedan ska jag ta tag i mig själv och ge mig några sparkar tills jag kommer igång med resten!

 
 

Vardagen |
Upp