Nya Body Shop-favoriter

De är ju ingen hemlighet att jag är galet förtjust i Body Shops grejer. Hela min ansiktsvårds-serie kommer därifrån och jag använder helst deras body butter med cocosdoft (och allt annat av deras saker som har cocosdoft!). Och i somras fick jag med mig en liten burk med hallonlotion som jag bara älskade. Men seg som jag som vanligt alltid är så sköt jag upp inhandlingen av denna och när det väl var dags att köpa så hade den utgått ur sortimentet! Men envis som jag är har jag inte slutat leta och i gått in i varje butik jag sett och frågat efter den. Och under första turen till Sthlm fick jag napp! Det var i deras affär på Drottninggatan och bland deras sista kvar. Lycklig blev jag och tänkte att jag kan få njuta ett tag av den i alla fall. Och nu på sista turen så råkade jag visst hitta till affären på Centralen också och där hade de minsann hallon-body butter också! :D
Så nu jäklar luktar jag galet gott och kan inte låta bli att sniffa på mig själv hela tiden ;P
 

 


Har även införskaffat lite produkter ur deras serie för fötterna. Mina fötter är små stinkbomber (sad but true) och jag har letat efter något som kan dämpa det lite, så folk slipper dö i min närhet. Och deras fotspray funkar hittills i alla fall! Så det fick bli lotionen också (dubbelt upp liksom!) och så tänkte jag testa om bengelén också funkar, så slipper jag kanske ha så himla ont i benen efter jobbet. Eller jag kanske lyckas dämpa det lite så jag kan skutta iväg på gymmet efter jobbet och köra fullt ut. Luktar gott gör det i alla fall och av någon anledning älskar katten doften och håller på att äta upp mina fötter och skor ibland :P

 
 


Och för att anse mig vara en tjej som inte är särskilt utseendefixerad så har jag galet mycket grejer.

Kolla bara, hela skåpet är ju fullt! 

 
                                                             
 

Men jag tog och införskaffade två lådor så att jag kunde ställa in allt och organisera lite så jag kommer åt det utan alltför mycket bråk. Så nu är det städat och fint och, trots att allt är i skåpet, ordnat och lättillgängligt!

 
 
 
Vardagen |
#1 - - Kimsalabim:

Åh Body shop. Blev sjukt glad när vi var i Prag och det var så billigt! Jag hittade en parfymolja jag letat efter sen tonåren. Så glad :D

Svar: Jag veeet! De har så goda dofter på allt :) Hoppas det finns kvar hallon-sorter när jag åker ner till Stockholm nästa gång (när nu det blir), för det har blivit min nya favorit! Men som vanligt verkar jag vilja ha sånt som bara är på tillfälligt besök :/
sandraCnilsson

#2 - - MATILDA:

Älskar deras produkter! :D Just nu använder jag dom i jordgubbe :)

Svar: JA, de är ju så underbara och luktar ju så gott! Jordgubbe har jag inte provat, får kanske göra det :)
sandraCnilsson

Upp