Så var det över för den här gången då.

Bör kanske tillägga "förmodligen" inom parantes. För även om jag inte tvekar på att det kommer att funka att jobba imorgon så kan man ju aldrig så noga veta :)
Dessa 6 veckor har gått väldigt fort egentligen (fast jag haft mina sega dagar också!) och av någon anledning grämer jag mig lite över att jag inte fått så mycket gjort. Men alltså, det är ju ganska korkat! Hade jag kunnat göra saker hade jag ju jobbat, men ändå. Här hade jag all tid i världen och kunde knappt göra någonting alls. Men jag har alltid varit lite knäpp, haha! :P
 
Däremot har det börjat kännas bättre sista veckan och jag har kunnat fixa lite här hemma. Så garderoben har blitt lite utrensad och städad, badrumsskåpet likaså och jag har lyckats diska utan alltför stora problem, bl.a. Jag har även hunnit med en fika med Amanda (från PT-utbildningen) och pratat lite goa minnen från den saknade tiden.
 
Jag har till och med varit lite smart ;D Jag nästan måste ha musik för att få saker gjorda och eftersom vi bara har tillgång till musik i datorrummet har det varit ett litet problem. Men när det var dags för garderobsstädningen häromdagen så kläckte jag den otroligt (!) smarta idén att jag kunde koppla ihop våran bärbara dator med tv:n i sovrummet! Kan tala om att det gick avsevärt mycket bättre att hålla på och fixa då :)

 


Och lite träning har det också blivit. Hela 4 dagar! Kört samma varje gång, ca 20 min crosstrainer och 20 min cykel och två av dagarna blev det också upp- och nedvarvning i.o.m att jag var tvungen att gå upp till gymmet. Igår och idag drog jag faktiskt upp direkt på morgonen och det har varit väldigt skönt! Så nu måste jag bara hålla kvar denna sköna känsla och fortsätta, även om jobbet börjar imorn! :)

 
 

Visserligen är vänstra bilden på maskinparken, men den är från förra söndagen då jag körde lite ben. Jag behöver ju inte händerna för att träna det ;) Dock gav det mersmak och jag hoppas jag kan börja öva upp händerna i gymmet också snart!

Högra bilden är på min otroligt snygga Better Bodies-tröja som jag faktiskt glömt bort! Jag är alldeles för otränad för att ha den på mig och det var jag när jag köpte den också, men den skulle ju liksom vara min motivation. Haha, funkar lite sådär då eftersom jag lyckats glömma den! Men nu jäklar har jag sett den igen och det är ju bara att köra, eller hur= ;)

Och just nu gruvar jag mig mest över att komma tillbaka till jobbet imorn. Det har ändå varit rätt skönt att vara "ledig" och dygnsrytmen är verkligen inte den bästa för tillfället. Men det rättar nog till sig ganska snabbt och om inte annat kan jag ju fira halloween lite senare än alla andra (zombiehjärna, alltså).
 
Nä, kanske dags för middag nu?

Träning/hälsa, Vardagen |
Upp