Myshelg!

Det har vi haft i helgen känns det som! :)

Tiden rusar som vanligt iväg och jag hinner inte med, men det är min första tanke om denna helg och det måste ju vara bra?!

Både lördags och söndags kväll avslutades med film i sängen och vi hade två halvsega mornar dessa dagar också. OCH vi hann med det som var tvunget att göras, som tex byta däck i lördags ute hos padre. Dessutom blev det en fika med fina lillasyster i fredags + lite shopping. Hon har dåligt inflytande på mig den dära ;D

 

Den här långkoftan och ett vanligt mörkgrått linne blev det.
Har varit ute efter något liknande denna ett tag och det var banne mig kärlek vid första ögonkastet!

 

Och jag pratade ju med min läkare i Sthlm i torsdags och hon bestämde att jag skulle komma ner nu på onsdag så hon får titta på mitt bråkande ingrepp och hon förlängde sjukskrivningen tills sista oktober. Verkar som jag fortfarande har någon inflammation och hon hotar med en cortisonspruta igen : / Jag är faktiskt ganska så less på att det inte blir bra nu! Jag vill ju gå på gymmet och träna. Jag vill skjuta pilbåge igen, fick ju bara prova på en gång innan det var dags att operera. Och jag vill fortsätta med mitt nya klänningsprojekt, som stannade innan det knappt tagit sig ur startgropen.
Jaja, tålamod är en dygd och det är något jag verkligen behöver öva på :P
 

 Bilder härifrån och härifrån
Dessa två såg vi i helgen.
Jag bara älskar dessa klassiska sagor med en ny vuxen twist! :D
 
Vardagen |
Upp