En uppdatering vore kanske på sin plats...

Tja, jag kan ju börja med att nu var det äntligen gjort!
I torsdags satt jag nervös som bara den på tåget ner till Stockholm och några timmar senare var operationen över, bara sådär. Tre snitt blev det, vid sidan av handleden, på handleden och vid armbågen. Och fort gick det också, mycket tack vara att jag fick ha min egna musik i öronen och då blev det såklart lugnande piano :) Dock så "kände" jag vad som hände och med min stora skräck för sånt där och det faktum att jag inte tål allt som har med blod och uppskärningar och sånt att göra, gjorde det hela till en mindre pärs för mig. Det gjorde inte ont alltså, utan jag hörde och kände vad de gjorde bara... Svårt att förklara!
Det mest fascinerande var dock att direkt efter att armbågen var klar, så visade kirurgen att jag fått tillbaka styrkan i fingrarna, sååå lycklig! :) Men nu är det naturligtvis borta då de andra snitten kommit till.

 
 

Vi stannade kvar en natt och bodde på ett hotell på Kungsholmen, nära och bra, och fick tips av han i receptionen på en bra restaurang. Och han hade rätt, massa, massa god mat fick vi! :D

Nästa dag sprang vi runt lite på olika airsoft-butiker för Matthias räkning och bokaffärer för min. Ingen av oss hittade något, men det var skoj att kika i alla fall. Det var dock väldigt skönt att sätta sig på tåget hem, efter en middag på pizza hut och med en stor, god frappino från espresso house, och veta att jag kunde säcka ihop hemma om några timmar!

 
 

 Vi bodde rätt högt upp, det kanske inte syns men det kändes!

 
 Maten, från det där stället, på högra bilden.

Massa goda nachos med kyckling, cheddar, lök och en röra på svarta bönor. Galet gott

 

Ont har jag nu och det är väl klart. Trött var jag också de närmsta dagarna efter och det beror nog mest på att jag inte tog det så lugnt som jag borde ha gjort. Men hallå, det är ju inte varje dag jag är i Stockholm! Jag har mest kolla på serier, just nu är det the originals, och läst. Softat på helt enkelt och försöker hålla armen, och humöret, i topp ;)

 
 

Tur jag har en väldans tålmodig och snäll pojkvän, som tvättar håret åt mig och även borstar och flätar det! :D

  
Vardagen |
#1 - - Jessie:

Texas Longhorn är det bästa som finns! :D

Svar: Ja så hette det ja! Ja, fast tills nästa gång beställer jag nog en halv nachos! :D
Smulan

#2 - - Jessie:

Hehe fick du mkt? :P När jag var där käka jag en California burger. :D Rekommenderas! :)

Svar: Japp, orkade bara hälften ^^ Okej, vi såg inte den på menyn. Matthias tog däremot en ugly American-burgare :)
Smulan

#3 - - Jessie:

Jag är så sjukt aviss för att ni var där. :P Jag vill också dit. xD Sen tänkte jag höra med dig om du läser de där böckerna jag låna till och från förut? House of night eller vad de hette? Eller om jag kanske skulle kunna få låna dem då jag inte har nått och läsa. :/

Upp