Fyra saker

 
som jag längtar rätt mycket efter att kunna göra:
 
1, duscha när jag vill
2, sova som jag vill
3, sträcka på armen och handen ordentligt
4, sätta upp håret som jag vill
 
Tänk vad en kan sakna sin hand mycket! Är dock väldigt glad att det är vänstern och inte högern den här gången! För det är en massa saker som jag i alla fall kan göra, som jag inte kunde när jag hade opererat högern.
En får vara glad för det lilla! :)

Vardagen |
#1 - - Alice:

Saker som man tar för givet och verkligen saknar när man verkligen inte kan!

Svar: Ja, det är ju verkligen så! :)
Smulan

#2 - - mormor:):

Lilla Skruttan!! :( Men du ska få se som du kommer att uppskatta allt sen :D Passa på att köra med gossgubben ordentligt nu....iaf så kommer han oxå att uppskatta att du börjar jobba sen oxå...haha..

Hoppas böckerna är bra nu så du får drömma dig bort ett tag :)
Ha det gott!
Kramsing o healingdust på dig! <3

Svar: Äsch, det går ju ganska bra. Var bara tvungen att få gnälla lite ;D Haha, det är snarare så att han får skälla på mig så att jag tar det lugnt. Avskyr verkligen att vara handikappad! Det är DÅ man kommer på att man vill göra en massa saker, som naturligtvis kräver två händer...! :P
Det tror jag säkerligen och det känns bra att ha en hög att läsa, nu när jag äntligen har tid. Så tusen tack igen!
Kraaam och ha det så bra du också! <3
Smulan

Upp