This day

Fram till idag har jag hunnit med att se ikapp tre serier (the Originals, Awkward och New Girl), läst ut en bok, Tempelriddarens arv (seg bok f.ö.), samt börjat på nästa, Cirkeln.
Tänk vad mycket tid jag har över just nu :)
 
Idag blev det också en promenad i elljusspåret. Hade tänkt gå redan igår, men då bestämde sig snön för att sticka fram sitt fula tryne och jag har inget vattentätt som jag får över handen så det fick vara. Skulle bara bli en liten runda egentligen, men det var så skönt så det blev faktiskt 5,3km på ca en timme (var in och handlade en sväng och glömde pausa, därav de extra fem minuterna)
 


Känner mig som en storbloggare just för tillfället också. De brukar nämligen få en massa paket från olika företag, antagligen i marknadsföringssyfte, och de senaste veckorna har det dykt upp lite avier som jag inte visste skulle komma. Och idag fick jag ett supersött paket från mormor:) Tackar så mycket, ska hugga in i de böckerna när jag läst alla andra som står på tur. Har för en gångs skull en massa som jag vill läsa, kanske för att jag känner att jag har rikligt med tid till det? :)

 


Och bara för att jag blev så förtjust i fikat Matthias ska bjuda på, på jobbet imorn, så får ni en bild på det också. En kan ju inte låta bli att älska de rosa gobitarna! :D

 
 
Vardagen |
Upp