En paus från livet

Igår tog vi en välbehövlig sväng "upp på berget" och bara mös i solen. Jag är väldigt glad att jag kunde följa med för en gångs skull, annars brukar jag alltid jobba när de andra ska hitta på något.
Smått bitter, nej vem då? Jag?! Du skojar! :P
 
I alla fall hade jag med mig både en ny bok och luvan till kappan och pälsen jag ska sy på den. Tänkte jag kunde pyssla lite med sånt jag vanligtvis gör inomhus men som funkar lika bra att göra ute. Tji fick jag, låg mest och pratade om ingenting med syster och njöt av värmen och lugnet :) 
Vi käkade lunch där också, grillad kycklingfilé, potatissallad och grillad ost. Allt blir liksom lite godare när en äter det ute!

 
 
 
 
Foto, Vardagen |
#1 - - Kimsalabim :

Den dagen var perfekt!

Svar: Ja, nästa år får vi se till att ta oss fler såna dagar! :)
sandraCnilsson

Upp