Omgivningarna

Bjuder på lite bilder tagna med mobilen när vi varit ute på cykelturer. Jag måste säga att Skara är så otroligt vackert bitvis. Och det finns hur mycket mer, oftast bara en liten bit från Skara! Ska ta och få fingrarna ur och börja dels ta med kameran och dels våga stanna när jag hittar något fint.
 

 
Foto, Vardagen |
#1 - - maria at inredningsvis:

ÅHHH vad vackra sommarfoton :) vad heter kyrkan ??

Idag bjuder jag på unik New England inredning på bloggen :)

Jag önskar fina dig en underbar midsommar med mycket fest :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Svar: Tack så mycket, det är domkyrkan i Skara :)
sandraCnilsson

#2 - - MATILDA:

Vilka härliga fina bilder :)

Svar: Tack! :)
sandraCnilsson

#3 - - Linnea:

Så fint!!

Svar: Jag vet, är överförtjust över naturen, byggnaderna, allt haha :D
sandraCnilsson

#4 - - tjongibuljongen.blogg.se:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
sandraCnilsson

Upp