Random bilder från december och januari

Nyårsmumset - smördegsinbakad fläskfilé med potatisgratäng och sås, samt massa ost och kex. Försökte ta bilder på fyrverkerier genom fönstret, gick inte alls.

 

Vi tog en spontan tur till Västerås för att träffa Loppan och Robin och sedan en sväng till Köping. Kändes som uppe-hemma med all snö och självklart skulle jag ha en chillbox. Trots att det var så kallt så jag inte kunde fota riktigt! :D

Hittade dessutom dessa finingar där och äntligen har jag min Groot <3

Vi fick en massa snö här nere också - ena dagen älskade jag frosten, nästa avskydde jag all snö, haha!

 

Och pissråttan gick och blev för mager då hon fick gamm-katts-mat, vi frågade efter någon mat hon kunde bli tjock av och fick det. Nu kan hon inte med sin nya vikt och hoppar in i elementen m.m. Men det gör inget, nu känns hon ju nästan tung :)

 

Jahopp, det var lite bilder. Tar egentligen alldeles för lite men hoppas på att det ska ändra sig framöver.
Annars så jobbar vi och står i som vanligt. Jag har hunnit bli arbetslös och fått komma tillbaka på dessa två månader. Nu är fokus på att spara ihop en massa pengar så jag kan ha riktigt kul i sommar!
Och börja träna så fort jag kan igen. Fått avstå i snart 3 veckor pga förkylning och en otroligt segdragen hosta. Börjar bli knäpp nu men det känns inte bra att riskera att jag hostar av ett revben eller två då jag får hemska attacker bitvis, så jag tror jag ska svimma eller spy :/
Jaja, allt har sin tid och det är bara att vänta på att det ska bli bra.

Vardagen |
Upp