En liten tripp till Bankeryd

Jag har letat i några år nu efter en kameraväska som inte ser ut som en sådan.
Har väl hittat några från USA mest och då även sviiiindyra, så det har som fått varit. Har jag inte hittat den rätta så struntade jag i det helt enkelt.
Men nu i veckan som var kikade jag runt lite igen, och hittade till min lycka ett märke som tydligen bara sålts från USA men nu fanns på Scandinavian photo, och i Bankeryd dessutom (ligger drygt 9 mil härifrån mot Jönköping).
Jag fastnade för två olika färger, dock samma modell, och bestämde att jag ville se dessa på riktigt och inte bara beställa. Så i lördags tog vi en liten tripp i ny-forden neröver och jag blev med en galet snygg väska!
 

 

Vi passade även på att fortsätta till Jönköping, kikade lite i olika affärer och åt en tidig middag på Texas Longhorn. Samma rätt som vanligt, varför ändra på ett vinnande koncept liksom? :P

 
 

På vägen hem tog vi en annan väg och hoppade över motorvägsbiten och hamnade efter en underbart vacker landsväg. Vi borde bli bättre på att göra avstickare, detta är andra gången vi lyckas hitta guldklimpar när vi gör det.

 
 
Foto, Vardagen |
Upp