Snabbtur genom de senaste månaderna

Jahaja, i februari var visst mitt senaste inlägg.
Som handlade om en fotodag i november...
Jag är ju hur usel som helst på det här numera. Det verkar dessutom bara bli värre och värre -.-
 
Vad tusan har jag gjort då?
En massa saker mest troligt, men det "viktigaste" är väl ett jag fått fast anställning på företaget jag var uthyrd till. Så nu sitter jag så säkert jag kan, antar jag :)
Tyvärr fick Matthias byta arbetsplats och det ställde till det iom att vi bara hade en bil. Samåkning är inte min grej då jag alltid känner mig till besvär och dessutom jobbar Thias bara dagtid nu, så varannan vecka träffas vi inte förrän på fredag kväll. Men sånt är livet och vi ska bara vara tacksamma att vi har jobb! (fast gnälla lite kan jag få göra)
 
Vi hann med en sväng "hem-hem" i påskas också. Mysigt att träffa alla och så blev det en sväng till bästa matstället Dalwhinnie´s. Är det något som skulle kunna få mig att flytta hem igen så är det bristen på riktigt vitlöksbröd härnere, skämt åsido :D

 

Lite selfiesar från restaurangen samt en otroligt vacker bok jag fick av bästaste Tessan och Håkan <3

 

Vi gick och såg Deadpool på bio och jag fick ännu en favorit-superhjälte. Han är lika hemskt jävlig och vulgär som jag egentligen är :D Naturligtvis blev jag tvungen att inhandla en leksak till hans ära.

 
 

Jag har införskaffat mig en Xbox-kontroll till datorn och en riktig datorstol så nu kan jag spela roliga spel utan att försöka lista ut vilken konsoll jag ska köpa. Lego-Harry Potter och nu även Deadpool spelas, drastiska skillnader på spel xD

 
 

Våren kom, försvann, kom igen, sommaren kikade in förra veckan och nu känns det som höst. Snabba väderväxlingar här ibland haha!  

 
 
 

Och Thias har äntligen köpt sig en bil! Så jag slipper samåkning numera! :D

Foto, Vardagen |
Upp