Underbaraste klänningen

För nästan 2 månader sen beställde jag äntligen en klänning + underklänning från bästa Armstreet, som jag har suktat efter i flera år. Trodde jag skulle få vänta i en evighet på den men det tog knappt en månad faktiskt. Och den är huuuuur underbar som helst! Och jag känner mig faktiskt riktigt fin i den också. Jag tror jag helt enkelt är gjord för sådana kläder :)

 
 
 
 

Det är alltid lika nervöst att beställa därifrån, inte för att jag är rädd för dålig service utan för att det är måttbeställt och rätt dyra grejor. Så nu får jag inte tjocka på mig nå mer, så det inte blir som med min vackra alvkappa som jag just nu inte kan ha, heehee hrm... : /
 
Hoppas på att detta ska få mig att slappna av lite på prestationsångesten när det gäller det jag själv tänkt att sy. Det verkar som om jag är helt fastkörd i det där, men det ska jag banne mig ändra på! Nu har jag ju något irl att titta på också om jag skulle få problem med att fatta vad jag gör för fel :P
Dessutom har jag beställt och fått hem ylle och broderigarn till en struthätta så det är bara att sätta igång då!

Fantasy/sagovärlden, Vardagen |
Upp