Effektiva söndag

Usch, redan söndag! =/
Har haft en väldigt slö helg må jag säga! I fredags så åkte vi in en sväng till staden så jag kunde köpa jeans och "skin" legging och Thias köpa sin isborr. Rantade runt hela staden för att hitta ljusa jeans leggings men det fanns inga. Provade tillslut ett par mörka och dom blev perfa. Synd bara att jag inte kollade på dom först, så hade vi sluppit att springa fram och tillbaka. Men motion är nyttigt har jag hört, så det gjorde inget =P Vi köpte även riktigt smarta krokar/ hängare som man hänger på dörren. På så vis slipper man ju högar med kläder överallt (jag är en riktig kläd-drällare, måste ha 100 olika saker framme!). Från början var det egentligen en idé till att hänga upp helfigursspegeln utan att behöva göra hål i väggen men eftersom Thias älskar smart förvaring och har smittat mej så köpte vi två hängare med 4 krokar och 2 enkrokar =)

 Underbara smart förvaring! =)

Igår klev vi inte upp ur sängen förns 13-14- tiden tror jag. Låg och kikade på tv hela förmiddagen, bla "storebror ser dej". Det var ett program som visar vad folk gör på jobbet när ingen ser (trodde dom iaf!) med det fanns kameror uppsatta lite här och var... Herreguud vad äckliga och konstiga folk är! ^^ Det styggaste var nog en man som hade sex med en pinata (stavning?) och ursäktade sej med att han kunde gjort något mycket värre... Men usch, haha! Sen när vi väl klev upp åkte vi och handlade för att ha det gjort och spelade WoW hela kvällen... =D

Idag däremot har vi varit riktigt duktiga. Älskling har dammsugit överallt och jag har städat hela badrummet. Tvingade visserligen Thias till att städa koppen under handfatet, för där är det han som äcklar ner! ^^ Tur man inte gör en sådan städning varje helg, men nu är det riktigt rent och fräscht iaf. Avskyr verkligen att hälsa på folk som har äckliga toaletter så då måste jag ju vara duktig och städa min ordentligt =) Nu står maten på spisen och sedan blir det dailys på WoW om jag hinner.
Vardagen |
Upp