Tjoho, helg !

Så vad tusan gör jag vaken nu?!
Ingen aning faktiskt, men blev pigg när Thias klev upp och då var det kört.
Jaja, kasta ju inte bort dagen med att sova då iaf ;)

Ska duscha snart, tror jag har hårspray i hela ansiktet och en lugg som inte går att böja bakåt.
Blir en sväng på staden med lillasyster och fika. Bra där, hon har lärt sej att man måste ringa mej eftersom jag är sämst på att höra av mej ^^ Ska även kika lite kläder och inhandla proviant tills imorn.
Och imorn ska jag göra något jag inte helt är förberedd inför, men jaja, överlerver nog det också ska ni se =) Har ni tur får ni veta vad det är någon gång i framtiden ;)

Gruvar mej för måndagen göra jag också. Det kommer bli otroligt tomt utan alla som fått gå nu, på jobbet =/ Men taggar om en vecka, för då blir jag lite långledig! Och det är bara 21 dagar tills vi åker till Åre och har mysweekend! =D Härligt när man har lite att se fram emot.

Nä nu ska jag susa in på WoW och plocka blommor och fiska =P


Förresten så tvättar sej vår kära kisse knasigt ibland.
Och sur som få kan hon se ut också, när matte kommer med mobilen i högsta hugg xD

Vardagen |
Upp