Vardagsrummet före/efter

Nu är vi nog äntligen klara med vardagsrummet. Det enda som egentligen fattas är soffan vi beställde igår och förmodligen en ny TV , som lär köpas någongång i framtiden. Så här i efterhand kändes det inte så svårt att få till möbleringen, det föll sej liksom på plats och båda fick som vi ville =)
Som vanligt är bilderna lite sådär, särskilt före-bilderna som togs när det var mörkt ute. Och ni får ursäkta allt stök på före-bilderna, kom på lite sent att jag var ju tvungen att fota dom också ^^
 
Före:
 
 
Under:
 
Klart kattskrället skulle vara med! =) Börjar dock undra om hon är döv, med tanke på vart hon skulle ligga när vi bankade på ryggen på hyllorna! =o
 
Efter:
 
Det blev så himla fint och ljust med allt det nya, älskar det! Och gardinerna passar perfekt. Och jag lyckades få in liiite färg iom den lila mattan och till och med Thias var tvungen att erkänna att det blev bra ;) Och jag tror våran nya soffa kommer passa perfekt den med. Det blev en grå divansoffa med bara en divan. Vi funderade först på en U-soffa men  kom på att bordet nog inte skulle få plats ^^
 
Färgen är lite skum att få på bild men den här bilden stämmer rätt bra. Mycket grått och lite brunskimmer typ.
 
Och jag behöver väl inte säga att jag är mest glad över mina BOKbokhyllor? =D Jag tycker det är så himla mysigt att ha böcker framme och jag lär få rensa ut övriga saker för att få plats med fler i framtiden ^^
 
Det här är alltså vad vi pysslat med den senaste veckan + en massa körning av möbler hit och dit. Trots att vi bytt nästan hela vardagsrummet så har vi bara slängt en av fotöljerna. Resten har Thias syster och mamma fått tagit. Känns bra när inte allt går till spillo, när det faktiskt är helt okej grejor! Gardinerna slogs vi med igår och oskulden blev tagen på Thias symaskin. Och jag måste säga att resultatet blev riktigt bra, med tanke på att varken han eller jag syr ^^
 
Nu är det dags att ta igen en massa förlorad sömn och kvalitétstid, har ju missat allt under denna veckan =P
Vardagen |
#1 - - Jessie:

Har väntat på resultatet och jäklar vad fint det blev. :D Mkt mer stilrent nu. :D
Hoppas allt är bra med er. Kramar

Svar: Tackar, ja det är ju en enorm skillnad! ^^ Joda allt är fint, och hoppas allt är bra med dej också. Kram
Smulan

#2 - - lillasyster!:

damn vilken skillnad det vart, sjukt fiint! =)

Svar: Tackar, du får komma hit och kika och hämta din kudde =)
Smulan

#3 - - Evve:

Kommer lite så här efteråt, men shit vad snyggt det blev, helt annorlunda! Såg mycket större ut nu också. Vad roligt och få inreda så med helt nytt =D

Kram på er!

Svar: Haha, jaa men det blev mycket mindre när nya soffan kom in. Ska visa senare i ett inlägg =D Men som sagt, superfint och helt annorlunda!Kram!
Smulan

Upp