Köpcravings 2

Nästa shopping-begärs-kategori borde inte vara så svår att gissa sig till: medeltids/fantasykläder! :)
Internet är en farlig grej och jag kommer alltid hitta nya, fina saker som jag vill ha. Tänk när jag först hittade till Urda via mammsen. Jag ville promt ha en vit mantel tills om jag någonsin skulle gifta mig, för det skulle minsann vara ett vinterbröllop... Jaa, och så startade mitt intresse på allvar för det och var i full gång, haha!
Senare hittade jag till Lunarplexus och Viking och tyckte allt var så otroligt fint, ack vad lite jag visste då! Och om jag ändå hade sluppit hitta till alla mina andra sidor! ^^ Nej men skämt å sido, detta hade nog kommit för eller senare. Det vara bara en fråga om att få lite hjälp i form av en spark i baken av mor, så allt är egentligen hennes fel. Tack! ;D (synd bara att detta också ska vara så extremt dyrt i vissa fall!)
 
Här får ni några av alla mina tilltänkta (när jag har blivit miljonär!)
Det finns alldeles för mycket fint, och även här finns många av sakerna i flera färger...
 
Bilder lånade här och här
 
Bilder lånade här och här
 
Bilder lånade här och här
 
Bilder lånade här och här
 
Bild lånad här
 

Bilder lånade här och här
 
 
Vardagen |
Upp