Födelsedagspresenter

Jag och Matthias bestämde oss för att i år strunta i presenter till varandra och istället köpa något gemensamt. Och det var väldigt skönt att slippa stressa med det också, alldeles innan vi åkte söderöver! Vi köpte en GPS, men eftersom jag och den inte kommer överens tror vi att vi ska lämna tillbaka den och läsa på ordentligt tills nästa istället. Får se vad vi hittar på om det blir så.
 
Däremot fick jag minsann lite presenter av mammsen och Plastis, Elle och mormor och morfar.
Av Elle fick jag en STOOOR burk med hjortronsylt, så galet gott! Av mormor och morfar fick jag pengar som blev investerade i tyger. Och av mammsen och Plastis fick jag detta:
 
(nej det är inte mini-bhar, det är såna där sovmasker för att det ska bli mörkt ^^)
 
(hoppas jag inte glömde nått nu, då får ni säga till så jag får skämmas!)
Vardagen |
#1 - - mormor:):

Mini-bh??? HAHAAA...jag som trodde det va en mini-suspensoar till Mattias för både frammen o baken, nu när du är igång o skjuter med pil ;D

KRAAAM o slaskig mormorspuss på pannan ;D <3


Svar: Hehe, jaa han kanske skulle behöva nått sånt ja ;P Kanske därför han har blitt så snäll på sista tiden, nu när jag har vapen att jaga han med :D
Annars tänkte jag nog faktiskt använda min egengjorda provdocka som skyttemål, så tekniskt sett kommer jag att skjuta på mig haha! :)

Kraaaam!
Smulan

Upp