Fääääärdiiiig! :D

(bortse från trötta mig, som ser ut som skräp!)
 

Eventuellt att jag ska fixa sömsmånerna så att t.ex axlarna blir bättre,
men annars är den helt färdig.
(japp, det är ett skosnöre! ^^)
 
Nu vill jag hemskt gärna köpa riktigt tyg och göra en som jag faktiskt ska använda :)
Har dessutom en massa mer idéer och funderingar, det är ju som rätt så skoj det här!
 
Fan, tänk att JAG har sytt den här, wohooo!!!
Fantasy/sagovärlden |
#1 - - Jessie:

Jäklar vad bra den blev! Snyggt jobbat! :D

Svar: Tack så mycket! Nu är det bara en massa nya klänningar kvar! :D
Smulan

#2 - - mormor:):

Åååh vad duktig du är!! Så läckert!! Va lite fundersam innan jag "fattade" att du inte skulle ha den kritvit ;) o i lakanstyg...hehe..

Ska bli spännande att se vad du väljer för tyg o färg sen. Kanske lite fuskpäls runt här o där?? Hittade här... http://www.skapamer.se/palstextil-20-x-35-cm-vit... scrolla ner så finns i fler färger. Vet inte om det är billigt eller ej, men skickar iaf länken så kan du själv avgöra.

Va nu riktigt jävla stolt över dig själv :D !! Själv har jag vitlaserat en pall idag o fan vad svårt det va...haha..
Har "bara" en byrå att vitlasera, sen ska alla gamla Ikea-bokhyllor målas vita. Ska bli kul när det är färdigt men innan dess...hujedamig med alla dammiga böcker som ska dammas av..haha..

Ha det gott tösabiten o KRAAAM <3

Svar: Nä, den ser ju så himla bröllopsklänning ut så där! :P Idag susade jag runt och letade naturvitt lin, men får nog kika när jag far till Stockholm istället. Men en massa galet fina tyger finns det, bl.a ett som var lilaskimrande på utsidan och ljusrosa på insidan! Inspirationen och fantasierna flödar, vill jag lova! :D
Och tack för tipset om pälsen, har letat päls länge till kappan och det var definitivt intressant. Tror jag ska beställa ett par bitar och se hur det blir om man syr ihop dom.

Jo det tänker jag banne mig faktiskt vara, för det var en utmaning både i skicklighet och humör! Och att lasera saker, det är inte lätt det! Tålamod behövs till förbannelse!

Kram! <3
Smulan

Upp