Det här med ny bloggdesign

De senaste dagarna har bara försvunnit för mig känns det som!
Fast å andra sidan blir det lätt så, i alla fall för mig, när jag hamnar i kodandets underbara värld.
Men jag har känt att det är dags att byta designen här rätt länge nu. Bytte ju färger för några månader (?) sen, men det hjälpte inte så mycket.
 
Dock har blogg.se gjort om så jäkla mycket sen jag sist ansträngde mig på riktigt (därav att det bara blev lite färger som blev ändrade sist!). Känner mig helt lost och fattar ingenting när de nu har döpt om en massa och flyttat vissa saker utanför stilmallen och istället länkat till en grund med allt i. Nya "smarta" verktyg som ska göra det lätt att ändra grunderna snabbt, vilket är jättebra, men som helt plötsligt bara bli knäppt när en försöker ändra/lägga till/ta bort saker utanför deras original-mall. Jaja, tur det finns hängivna och snälla människor som ägnar en massa tid att göra guider och svara på frågor! Tänker då i första hand på DDB.
 
Men jag kämpar på och svär och biter ner naglarna (3 st på vänsterhanden hittills ^^). Så vi får se när det trillar in en ny outfit för denna stackars utsletna blogg! :)

 
                                                           
Vardagen |
Upp