Ahh workwork (-out)

Nästan det första vi gjorde när flyttat ner var att besöka de olika gymmen som finns här. Och innan jag besökte STC så trodde jag verkligen inte att det var där jag skulle hamna tillslut!
Så går det med ens förutfattade meningar minsann ;D
I alla fall så blev vi väldigt bra mottagna där och trots att jag blev helt överväldigad över hur stort och nytt och mycket det är, så trivs jag som bara den nu! Haha, jag är ju van vid små, men ack så trevliga och mysiga, "nyckelgym" och STC kändes nästan lite för mycket först.
 
Så, där spenderar jag någon timme nästan varje dag, men alldeles för lite tid ändå tycker jag. Är som vanligt feg med att börja själva gymmandet och håller mig troget till cardio-maskinerna. Dock körde jag lite ben häromdagen och jag tror jag ska ta mig i kragen nu och börja bygga lite under allt fläsket ^^,

 

Har ingen inifrån-vy än så länge, så ni får nöja er med denna. Är galet nöjd över att det knappt tar 5 min att cykla hit och då kan jag ju ha det som uppvärmning när jag nu börjar gymma på riktigt!

 

Älskar att min kära pulsklocka peppar mig och ger mig stjärnor eller pokaler när jag skött mig i en vecka! :D
Tog också och inhandlade lite svetthanddukar då jag tydligen tränar mycket hårdare här och svettas som en liten gris på spett (finns en galet bra maskin som jag tror är en blandning av crosstrainer och stairmaster!) Och självklart ska de vara i fina färger :)


Och idag tänkte jag vara upptagen med det här (alltså är detta ett tidsinställt inlägg).
Gymmet ordnar nämligen en heldag med träning eftersom det är nationaldagen och har en del klasser som inte finns här annars.
Jag tänkte köra en lugn dag och ta föreläsningen om livsbalans, och prova på bodybalance-passet och yogan. Haha med tanke på hur osmidig och muskel-LÖS jag är just nu så lär det vara nog så jobbigt ändå! xD
Det magiska antalet 3 pass innebär att man får en goodiebag ;D

 
Träning/hälsa, Vardagen |
#1 - - nouw.com/lavvi:

Åå, hur länge har du kört bågskytte? :)

Svar: Inte så himla länge faktiskt eftersom jag fått göra avbrott i det hela tiden. Men nu har jag hittat en bra förening i Skövde och då jäklar ska det bli regelbundet. Det är ju så kul! :)
sandraCnilsson

Upp