Sci-fi mässan

Den andra april åkte jag och Matthias tillsammans med Kim och David på en tur till Göteborg och gick på Sci-Fi mässan. Jag hade hur kul som helst och var helt salig och längtar tills Comic Con i Stockholm som jag hoppas på att kunna åka till.
Jag verkar bara bli nördigare med åren. Kanske för att jag helt enkelt inte bryr mig längre om vad folk tycker eller att allt är mycket mer tillgängligt och utbrett nu. Men mest troligt är det för att jag har min bästa pod Nördigt som ger en tips och info om allt nördigt. :)
 
Så himla synd att min mobil inte tar särskilt bra bilder i mörkare miljöer :(

 

Jag fick med mig en deadpool-nyckelring till min snyggaste totebag samt två tavlor på mina favoriter. Hade gärna haft en på Groot också, men hon som sålda hade ingen just nu. Fick hennes kort så det går ju alltid att beställa :)

 
 

Efteråt åt vi på Hard Rock Café, riktigt god mat och snygg inredning!

 
Fantasy/sagovärlden, Vardagen |
Upp