BTS: skogsfotograferingen

Som vanligt är jag seg på att uppdatera här -.-
 
Men här får ni i alla fall lite behind the scenes-foton, med min otroligt usla mobilkamera (tror mobilen börjar på att ge upp mer och mer, har haft den i 2 år och nu har väl turen kommit till kameran...) från då vi tog på oss våra fina kläder och skuttade ut i höstskogen med syster som fotograf. Jag hade himla kul och det blev allt en del godingar, trots att jag är en usel modell och som vanligt helst står bakom kameran :)

 

Det började med att vi fick oss en varsin sminkning, jag blev hur fin som helst och Thias blev grym!

 

 På vägen till skogen, fulla av förväntan och på väg hem, trötta och hungriga.

 
 
 

Och självklart kunde jag inte låta bli att fota lite annat när jag väntade på att stå modell :D

 
 
 
 
 
Fantasy/sagovärlden, Foto |
Upp